Re: Ublížená deska :-)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Září 24 20:59:35 CEST 2013

Co kondenzatory... Ja teraz citam teoriu obvodov a v nich v uvode hned
mudra veta o tom, ze ake je dolezite vediet teoriu okolo impulzov.
Aplikacie vyslovene spomenute take a onake pocitace a napriklad aj
televizna technika. No skratka dnes mame novu dobu, novodobe normy, nove
technologie, skratka novy orchester... Myslim si, ze z tej Vasej karty
ostanu po vycisteni uz len pekne fotky a trocha historickej nostalgie.

A.