RE: Ublížená deska :-)

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Září 24 17:01:42 CEST 2013

Pokud ty kapky pomalu u každého IO jsou tantaly z Rožnova, tak ty bývaly hrozně zmetkovité. V době, kdy jsem tam byl za studií na FELu na praxi (odhaduji 1988), tak do bedny zmetků padalo snad víc než 50 % produkce. Měli tam tehdy nějaký dlouho se vlečící technologický problém, dokonce nám to i vysvětlovali, ale už jsem to dávno zapomněl.

Jakub Šerých