[OT] Jak na MP3 prehravac v telefonu Nokia

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 24 14:54:32 CEST 2013

to co chcete umí na Androidu BSPlayer (primárně na video), Folder Player.

Na staré Nokii (symbian S60) jsem taky měl něco co přehrávalo po složkách,
prostě hledejte (něčím co necenzuruje a vyhledává přes API vyhledávačů -
třeba goodsearch a pod) nebo lovte - donkey síť, uložto, czshare, určitě
něco vyplave.

----- Původní zpráva -----
Od: Zdenek

S tím bojuji na každém telefonu (WM a Android). Mám na kartě stovky až
tisíce MP3 včetně anglických slovíček. Vše pečlivě roztříděné do složek, ale
samozřejmě nemají tagy.
Naštěstí jsou pořád výrobci aplikací, kteří nepodlehli trendu tagů a
umožňují pracovat se složkami. Pro Javu bohužel neumím poradit.

Zdeněk