[OT] Jak na MP3 prehravac v telefonu Nokia

Úterý Září 24 11:21:59 CEST 2013

Doplnění: telefon umí javu, takže by to vyřešil i vhodný Java MP3 player,
ale už tu dobu nějaké zkouším a je to bída s nouzí. Buď se MP3 přehrávač
chová úplně stejně jako ten vestvěný, nebo funguje mizerně, případně je
zřejmě v čínštině, protože místo textů zobrazí jen čtverečky... jako bonus
se místo java přehrávače stáhne nějaký browser či co, který se chce
připojovat k intertnetu...

Pokud máte tip na dobrý přehrávač v Javě, sem s ním.

P.K.