[OT] Jak na MP3 prehravac v telefonu Nokia

Úterý Září 24 10:22:02 CEST 2013

Přátelé, mám telefon Nokia (X2-02, dual sim, celkem mi vyhovuje), který má
v sobě mj. MP3 přehrávač. Ten ale prohledá kartu a setřídí VŠECHNY skladby
podle abecedy, případně si načte ID tagy a umožní vybrat skladby nějak
podle nich... což mi ale vůbec nevyhovuje. Jsem zvyklý na to, že MP3
přehrávače prostě přehrají složku na kartě / v paměti tak, jak jsou tam
soubory nahrané, tj. obvykle přehraje složku podle abecedy (některé
přehrávače neumí podle abecedy, ale podle pořadí nahrání na kartu, což se
ale dá ovlivnit při nahrávání MP3 z počítače, takže to de facto podle
abecedy je).

Dá se nějak přehrát konkrétní složka tak, jak chci, tj. setříděná abecedně,
ale podle názvů souborů? Ideálně bez nějakého pracného vytváření seznamů
apod.

Díky.

Pavel Kadečka.