Re: OT: nabídka klapacích hodin Pragotron

Balu balu na k-net.fr
Pondělí Září 23 22:06:47 CEST 2013

Uz idu vsetky rovnako, fotil som to hned po instalacii.
Dovtedy som netusil ze maju aj polaritu. Musia byt vsetky zapojene spravne inak sa neda nastavit rovnaky cas.
By ma zaujimalo ako sa to robilo vo velkych rozvodoch v podnikoch. Na hodinach ktore som dostal nie je naznacena polarita a isli k nim vzdy biele dvojlinky :-)