Zálohovaný zdroj 12V/15A pro trvalý provoz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 23 18:00:47 CEST 2013

Tenhle  ASTRON je  určený pro trvalý provoz a připojení záložního
akumulátoru: http://www.repeater-builder.com/astron/pdf/astron-rs-12a-bb.pdf
A má homologaci :-)
http://www.ctu.cz/cs/download/rok-1997/telekomunikacni-vestnik-4-1997-1114527364.pdf

Koukněte , jak je to udělané - nabíjení omezené odporem, diodová logika....