zdroj 115V/400Hz

Pondělí Září 23 15:14:24 CEST 2013

Potíž je v tom, že frekvenční měnič je určený pro napájení motoru a asi z
něj neleze nějaký čistý sinus, ale něco divokého. Jednou mi někdo
vysvětloval, že je to jako spínaný zdroj, jenom výstup je střídavý (a
vlastně nefiltrovaný).

Takže záleží především na tom, CO se tím má napájet, a jestli TO snáší
napájení frekvenčním měničem.

P.K.