Re: arduino - měření intervalu (frekvence)

Balu balu na k-net.fr
Pondělí Září 23 15:05:09 CEST 2013

Jj, traduje sa vtipna prihoda z doby budovania experimentu cms. Pouzili nie dostatocne kvalitne kablove zlaby podla zadania (uplne nemagneticke). Po zapnuti magnetu (4.7T v objeme stoviek m3) zacalo magneticke pole vytekat po kablovych zlaboch do tunela. Rozptylove pole sposobilo ze ludia s bezpecnostnymi topankami s ocelovymi spickami mali v tuneli problem chodit :-))