[OT] Re: LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Září 22 22:08:26 CEST 2013

Jojo, to je ono, asi si od vás nějaké moduly objednám (jak jsme se o
tom už jednou bavili :-)). Jinak s tím chladičem pro dodatečnou montáž
to vůbec nemusí být problém, udělá se prostě úzký a dlouhý, prostrčí
se a svítidlo zespoda přišroubuje, je to jen otázka mechanického
návrhu. A ani to nemusí vyjít draho, když se to navrhne rozumně.

Těmi "designovými" jsem myslel především hrůzy za jeden až tři tisíce,
osazené max. třemi watty. Obchody jsou jich plné :-(

Aleš Procháska