arduino - měření intervalu (frekvence)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Září 22 19:46:56 CEST 2013

Zdravím,

v motoru jsou střídavě otočené magnety, takže čidlo je neustále v magnetickém
poli a to asi celkem silném (nejsem nějak vybaven na měření statického
magnetického pole)
Je to tenhle:
http://www.eshop-rychle.cz/rcservis/eshop/6-1-Motory/19-2-Stridave/5/93-Motor-CF-2805

Nezdá se mi, že by čidlo mohlo ovlivňovat magnetické pole, navíc je uzavřeno
uvnitř motoru, ale je fakt že stator jsem odstranil.

Čidlo reaguje jen na jednu polaritu magnetického pole.
Aktuálně s tím nic nenadělám, musím počkat na vítr.
Dle windguru vypadá, že bude zítra foukat, tak pak napíšu jak jsem dopadl.

(Udělal jsem upravy v kodu, omezil interval přerušení na 4ms, atd)

Zapik