[OT] Re: LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Září 22 08:56:58 CEST 2013

Situaci v te vesnici neznam ale dovolil bych si poznamenat 2 zkusenosti

1. pro me soukrome LED = TMA - soucasny manzel exmanzelky je konstrukter
autoreflektoru z byvaleho Autopalu Novy Jicin (netusim jak se ta fabrika
menuje ted za 133 majitele...)
Pul roku pocital ampery, volty watty, svetelne toky - pak podle vypoctu
koupil patricne LED osvetleni a u exmanzelky v byte byste se zabili a kdyz
vam na zem spadne vec mensi nez tenisak - sbohem uz se neshledate ...
Stejnou vec udelali soucasni tchani v kuchyni - vsude jsou LEDky a clovek ma
co delat aby se v seru neporezal ...

2. Intenzita verejeho osvetleni - dokud nebude jak slunce za letniho
slunovratu v poledne - vzdy se najde baba - duchodkyne, ktera bude rypat

Zdravi Petr Kubac