OT: tmel na docasnou izolaci proti vode ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 21 14:52:20 CEST 2013

 21.9.2013, 14:46:28

Tmely jsou dvojiho druhu, pretiratelne a nepretiratelne. Klasickej
resistin (smes vosku bitumelu a oleju) je ten druhy.
Tesnicich tmelu pro autokarosarstvi jsou mraky, PUR, MS, kaucuk,
PVC... Staci zajit do nejblizsiho obchodu, nebo prohlednou nejakej
eshop.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz