LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Září 21 14:47:11 CEST 2013

Nemam zkusenost porovnani puvodniho a noveho LEDkoveho osvetleni na zadnem konkretnim verejnem prostranstvi, ale v te reportazi se mi libil ten nazor, ze "LEDky davaji takove namodrale neprirozene osvetleni a ze to puvodni (rozumej sodikove) je daleko prirozenejsi" :-)))

To mi dalo obrazek o tom, jak moc objektivni ta reportaz asi je :-)

Jakub Serych