OT: tmel na docasnou izolaci proti vode ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Září 21 14:19:32 CEST 2013

jde o to, ze do auta teklo(tece) strechou.
tak bylo sundani hagusu + okrasnejch pasku ve zlabkach a ehjle, ono to tam hnije.
takze jsem to prebrousil a osetril brunoxem, ale zustali mi spary co navazujou plechy.
jak se ukazalo, nekdo tu strechu delal a bude se to muset vzit komplet, vcetne vyndani celniho skla a odstrojeni
tapecu strechy.
na to ale letos urcite nedojde.
ted jsem ve stavu, kdy ten nejvesi pruser je osetrenej proti korozi, ale mam ty spary.
pokud tam muze bejt tmel, co se dava pred lakem a nebude mu vadit slunicko a voda cca 1/2 roku, klidne ho tam nacpu.
jen stejne nevim jakej a kdyz se pojedu zeptat ke znamemu klempirovi, tak se zacne krizovat, ze to auto je do srotu, at to prodam a
takovy ty profi reci :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Saturday, September 21, 2013 2:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: tmel na docasnou izolaci proti vode ?

 21.9.2013, 13:59:06

Jestli tam napatlate resistin, tak jej dostanete pryc jedine flexou, ovsem i s prislusnym kusem plechu, nebo pozarem.
Tak nejak jsem nepochopil, o co vam jde. Pokud to ma byt ochrana pred korozi, tak zakladovej nater, pokud o ucpani nejake diry, aby vam nesnezilo na hlavu, pak nejlepsim docasnym rezenim je lepici paska nebo nejaka folie.
A proc tu vubec delat docasne a ne rovnou poradne, byt i bez dotazeni do finalniho stavu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz