Rozpoznavani reci, synteza

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Září 20 12:38:28 CEST 2013

Ale jo, ja hledal TTS (text-to-speech) a ASR
(automatic-speach-recognition). Dokonce jsem se pred nejakymi 15 lety
podilel na vyvoji jednoho produktu pro rakousky alcatel s pouzitim TTS a
ASR knihoven od L&H. Ale ted potrebuju opravdu "krabicku", v soucasne
aplikaci budu tech modulu potrebovat 8, do budoucna mozna vic. A resit
nejake silene zvukovky v vetsim mnozstvi do serveru, na kterem jedou
aplikace i jinych firem opravdu neminim (a ani by mi to nedovolili).
Marek