Rozpoznavani reci, synteza

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Září 20 11:47:26 CEST 2013

Zdravim konferu,
hledam modul (krabicku) pro syntezu a rozpoznavani reci. Jazyk cestina (to
je prekvapeni)
-rozpoznavani staci nekolik preddefinovanych prikazu. Idealne bez nutnosti
uceni na uzivatele, ale i to by se dalo prezit
-misto syntezy by mi stacilo i "slovnikove prehravani" (nevim jak se to
odvorne jemnuje). Proste pro to nahraju slova/fraze a pak je necham
spojovat. Pripadne prehravani vygenerovaneho...
-komunikace po TCP/IP
-mikrofon/sluchatka budu potrebovat pripojene bezdratove, ale to se da
doresit dalsim modulkem...

Nejak se mi nedari vymacknout z googla nic rozumneho. Hledam hotove reseni.
Reseni typu "malina-pi + balicek x + balicek y..." je pro mne uz
nezajimave. Leda by nekdo tu mailnu uz prodaval slusne zakrabickovanou a ty
balicky by se obesly bez experimentovani/badani/dopisovani...

Predem dik za nakopnuti,
Marek