Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Září 20 10:21:53 CEST 2013

Tady jde spíše o to, že jak to krmíte tím obdélníkem, prolézají na
výstup docela dobře i kmitočty kolem násobků (možná jen lichých, už je
to docela dlouho, co jsem si s tím hrál, tak si přesně nevzpomínám) a
zlomků kmitočtu lokálního oscilátoru. Takže bez filtru na vstupu je to
třeba na těch amatérských pásmech docela legrace - posloucháte na úplně
jiném pásmu než si myslíte.

Mrazík