Jak na reklamaci mobilu ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Září 19 19:40:29 CEST 2013


Proč to řešíte se servisem a ne s prodejcem?
Pokud je to k prodejci blíž, tak donést, předvést a sepsat reklamaci s ním.
Problém se servisem ať potom řeší on.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Thursday, September 19, 2013 2:21 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Jak na reklamaci mobilu ?

Zdravím,
  kamarád má telefon Sony Xperia Ray, který jsem mu doporučil a tak se za
něj cítím trochu zodpovědný. Problém je, že ten telefon vykazuje závadu,
popsanou např. zde: http://talk.sonymobile.com/thread/40193 - jde o to, že
při probouzení telefonu ze spánku nebo i při bootu se nezačne generovat
obraz.
Jen se zapne podsvícení, ale displej je černý.
  Tato závada je specifická tím, že se projevuje jen občas, a to tím
častěji, čím více je telefon používán. Když se nějakou dobu nechá v klidu,
zpravidla pak zase nějakou dobu funguje.
  Kamarád již 2x zasílal telefon na opravu - v jeho bydlišti není servisní
centrum SE. Než tam přístroj doputoval, opravil se natolik, že se jim závada
neprojevila. Oni vždy napsali, že nemají co opravovat, pro jistotu flashli
firmware (čímž zdowngradovali systém z posledního dostupného na nějaký
obstarožní GingerBread), smazali všechny aplikace atd. Protože telefon
dlouho ležel, po této "léčbě" zhruba týden fungoval, ale pak se začala
závada projevovat úplně stejně.
  Kamarád již při druhém zaslání napsal obsáhlý dopis, který přiložil k
telefonu, kde vysvětlil, jaké jsou záludnosti této závady, přiložil odkazy
na její popis na Netu (včetně toho nahoře) a dokonce natočil (jiným mobilem)
video s jasným projevem závady. Nicméně, jako by hrách na stěnu házel, na
tyto informace nebyla žádná reakce a opět došlo obvyklé "závada se
neprojevila", přístroj došel zdowngradovaný, smazaný, ale neopravený. Takže
už ho kamarád ani nepoužívá, protože to nemá cenu, za chvíli by byl opět
nepoužitelný.
  Otázkou tedy je: Jak donutit servis, aby provedli konečně správnou záruční
opravu ?
  Zdraví Pavel
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list