OT: Jak na reklamaci mobilu ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Září 19 15:09:10 CEST 2013


Co se obrátit na ČOI? Pokud v servisu ignorují detailní popis závady včetně
záznamu navození, tak si myslím, že je to neoprávněné zamítnutí reklamace.

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
> Behalf Of Pavel Troller
> Sent: Thursday, September 19, 2013 2:21 PM
> 
> Zdravím,
>   kamarád má telefon Sony Xperia Ray, který jsem mu doporučil a tak se za
> něj
> cítím trochu zodpovědný. Problém je, že ten telefon vykazuje závadu,
> popsanou
> např. zde: http://talk.sonymobile.com/thread/40193 - jde o to, že při
> probouzení telefonu ze spánku nebo i při bootu se nezačne generovat obraz.
> Jen se zapne podsvícení, ale displej je černý.
>   Tato závada je specifická tím, že se projevuje jen občas, a to tím
častěji,
> čím více je telefon používán. Když se nějakou dobu nechá v klidu,
zpravidla
> pak
> zase nějakou dobu funguje.
>   Kamarád již 2x zasílal telefon na opravu - v jeho bydlišti není servisní
> centrum SE. Než tam přístroj doputoval, opravil se natolik, že se jim
závada
> neprojevila. Oni vždy napsali, že nemají co opravovat, pro jistotu flashli
> firmware (čímž zdowngradovali systém z posledního dostupného na nějaký
> obstarožní GingerBread), smazali všechny aplikace atd. Protože telefon
> dlouho
> ležel, po této "léčbě" zhruba týden fungoval, ale pak se začala závada
> projevovat úplně stejně.
>   Kamarád již při druhém zaslání napsal obsáhlý dopis, který přiložil k
> telefonu, kde vysvětlil, jaké jsou záludnosti této závady, přiložil odkazy
na
> její popis na Netu (včetně toho nahoře) a dokonce natočil (jiným mobilem)
> video s jasným projevem závady. Nicméně, jako by hrách na stěnu házel, na
> tyto informace nebyla žádná reakce a opět došlo obvyklé "závada se
> neprojevila", přístroj došel zdowngradovaný, smazaný, ale neopravený.
> Takže
> už ho kamarád ani nepoužívá, protože to nemá cenu, za chvíli by byl opět
> nepoužitelný.
>   Otázkou tedy je: Jak donutit servis, aby provedli konečně správnou
> záruční opravu ?
>   Zdraví Pavel



Další informace o konferenci Hw-list