OT je toto uz mrtva autobaterka?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 19 13:23:17 CEST 2013

No blokove baterie jsou stale trakcni baterie urcene pro hluboke cykly -
viz prvni dotaz co mi prisel pod ruku:

http://www.batterycharger.cz/sluzby_trackblock.php

z popisu:

Trakční Blokové Baterie
Trakční blokové baterie se nejčastěji používají v ručněvedené
manipulační technice,lodích,mycích a čistících strojích,ve zdvižných
pracovních plošinách a pod.

A k tomu vasemu odkazu...nezlobte se na me, ale vidim tam hodnotu 2.4V
resp. 2.6V/cl pro vyrovnavaci cyklus - tedy kdy se baterka nabiji tak
aby se dotahly i slabsi clanky za cenu zvyseneho plynovani - to NEMA s
float napetim opravdu nic spolecneho

vasi praxi vam neupiram - baterky budu nabijet tak jak to specifikuje
vyrobce - a dale take podle zasady, ze kazdy extrem baterce skodi - z
toho duvodu longlife baterky pouzivaji i zredeny elektrolyt (kvuli
omezeni sulfatace) a prave omezeny rozsah napeti

Radek Vicek