RE: Dlouhé prodloužení USB

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Září 19 13:09:59 CEST 2013

Dělají se 5m prodlužovací kabely s USB HUBem na konci (to asi mysli tim "aktivnim filtrem") Nejake jsme kdysi koupili a jejich funkcnost je silena. Je to temer nepouzitelne a predstava, ze jich dam vice za sebe je s tim typem, co mame naprosto nerealna. Ale treba to je jen konkretnim vyrobkem, na ktery jsme narazili...

Koupite to napriklad tady: http://www.krup.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=1182

Jakub Serych

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondra
Sent: Thursday, September 19, 2013 12:16 PM
To: HW-news
Subject: Dlouhé prodloužení USB

Pozdrav všem.

Roky žuju v domění, že USB kabel je limitován vzdáleností 5 metrů.

Teď jsem umístil tiskárnu 15 metrů od počítače a řeším jak k ní dostat data.
Vykoukal jsem, že v číně umí i 10 metrů viz:
aukro.cz/519-prodluzovaci-kabel-usb-aktivnim-filtrem-10m-i3541913014.html<http://aukro.cz/519-prodluzovaci-kabel-usb-aktivnim-filtrem-10m-i3541913014.html>

Nemáte někdo vyzkoušenou funkčnost? Myslíte si, že když do této prodlužky píchnu 5m kabel bude to chodit, nebo je to nereálné?

dík za názor Ondra