Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Září 19 11:37:57 CEST 2013

Bacha. Píše tam šumové číslo 17dB na KV a 24dB na 144MHz. Buďto je to překlep nebo je to na vyšších kmitočtech zcela nepoužitelné. 17dB na KV by asi tolik nevadilo ale 24dB na 144Mhz je na nic. Tam je potřeba méně než 2dB. Pokud to chcete jen na KV asi to je použitelné. Ale chybí tam jakýkoliv údaj o odolnosti, stabilitě a pod. Mě se ty technické údaje zdají až podezřele mlhavé.

Pokud to koupíte dejte vědět jak to funguje :-).

	Martin.

entation?download=3:afedri-sdr-schematic