Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Září 19 00:39:50 CEST 2013

Kdyz to budu brat podle toho, co stoji nejmene (coz neni vzdycky to nejlepsi
kriterium), tak TV dongle jednoznacne vede (tedy kdyz si odmyslim, ze jeden
kousek tu mam a pouzivam na TV - a pri pokusech s SDR se mi sice podarilo si
totalne rozhazet drivery, ale jinak to pod Win7 64 ani nepiplo, ovsem to
klidne muze byt rukama), ale popravd receno se mi libi tyhle dva:
http://janielectronics.com/index.php?route=product/product&path=18&product_id=94
http://www.afedri-sdr.com/index.php/afedri-sdr cenove jsou tak zhruba
porovnaelne, jeden za 120USD, druhy za 160USD. U toho prvniho se mi hodne
libi oddelene (resp. prepinatelne, i kdyz tedy jen tlacitkem - tomu by
nejaka "automatizace" vyslovene slusela, kdyz uz tam ten procesor je...)
antenni vstupy. Bohuzel to je mizerne s dostupnosti - out of stock, ten
afedri se dela na zaklade objednavky na zakazku, sice je dražší, ale zase se
mi nějak víc líbí designem...

Jdu hledat nejake reference.

Takze diky, dostal jsem par tipu, z toho se uz neco vybrat podari - a vanoce
by mohly byt letos o mesic a pul driv, ze bych si to dal k narozeninam :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 18, 2013 10:43 PM
Subject: Re: Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Pokud dobře počítám, při kurzu 31kč/libra  je to 125+14(pošta) cca 4300
kč !
A to se mi zdá v porovnání např s oním RTL SDR sakra předražené.
Ano, v funcube je 16 bit. převodník, oproti 8 bit v RTL ,
ale jinak je to  +/- stejné , jen RTL je za 10 dolarů :-)

Když si například dále uvědomím, že onen Flex je "jen" 3x dražžší, opět
se mi zdá ta cena za funcube šílená.
Další věc je že je to tak "maličké" i když to je opravdu jen subjektivní
pocit
A počítám, že na KV to bude bez pořádných filtrů nepoužitelné, alespoň
ne na solidní poslech.
LW anténa srazí na kolena i mnohem lepší rádia, pochybuji, že funcube na
tom bude bez preselekce lepší.