Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Září 18 22:11:15 CEST 2013

Já mám ten předchozí typ,  co je jenom na VKV, ale mě to stačí. Pokud
člověk postupuje podle návodu, je to
bezproblémové zařízení.  Je k tomu spousta free softwaru pro PC , pěkné je
například HDSDR.
Nejdůležitější je upgradovat firmware na poslední verzi, dodávané je to
obvykle s nějakým starším.
Je na to taky konference : FUNcube na yahoogroups.co.uk
Existuje  třeba i SW na příjem meteo satelitů.