Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 18 18:20:30 CEST 2013

Vlastnim FLEX-1500 , bohuzel pro vas je to TRX - tedy ma to i vysilac .
( i kdyz do budoucna to muze byt vyhoda, znam par lidi, co chteli jenom
poslouchat, ale moc dlouho jim to nevydrzelo...)
Rozsah je od 0,01 do cca 54MHz.
http://www.flex-radio.com/Products.aspx?topic=F1.5k_features
Zde: http://www.sherweng.com/table.html
je srovnani prijimacu ( u transceivru ) a tenhle FLEX je  na 13 miste, a
bezkonkurencni pomer cena/vykon v tom prehledu.
Za trochu vetsi penize je k mani Perseus ( only RX) asi spicka v SDR RX.
Prijimac je FLEXe je  vyborny, mohl jsem v domacich podminkach srovnavat
s TS-140, FT-450, Winradio1500, Intek S2000, FT-817 , FT-1000
Naprosto uzasna je moznost modelovat si filtr - i pri nastavene sirce
treba 100Hz funguje a vubec  nezvoni.
Ma to moznost zavesit na 10MHz GPS normal, coz povazuji za dulezite pro
prijem WSJT a JT65 ( JT9 ) digitalnich modu.
  Objednano rovnou u vyrobce u FLEXu asi  pred rokem a neco to vyslo i s
DPH asi na 13000 kč ...
Bohuzel muselo se to objednat do SRN, pte  do CZ neni mozno od vyrobce
odeslat.

JaKub