OT je toto uz mrtva autobaterka?

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Středa Září 18 16:03:14 CEST 2013


Dobrý den,
Mám několik vlastních zkušeností o baterkách
- při startování by měla mít 10,0V nebo víc. Pokud má míň než 9,0V, určitě 
zahodit a koupi novou. (napětí měřit na kontaktech baterie)
- jednou baterka odešla takovým způsobem, že s sebou vzala i alternátor. 
Zřejmě zkratovaný jeden článek a tím pádem menší napětí. Regulátor v 
alternátoru si s tím neporadil a odešel. Oprava alternátoru - výměna 
regulátoru s usměrňovačem. Regulátor s usměrňovačem jsem našel na aukru za 
550,-
- ač jsem tomu nemohl uvěřit, ale nalisovaná svorka na kabelu k baterce 
nemusí mít dobrý kontakt. Ale už jsem to zažil na 2 autech. Poznáte to tak, 
že je svorka teplá.
ale pozor, můžete se popálit. U svého auta jsem vyměnil svorku za 
šroubovací. V autodílech k dostání za asi 25,- Přítelkyni řekli v 
autorizovaným autoservisu, že svorku nemají a že musí vyměnit celý kabelový 
svazek za nový. Cenu odhadli na 50000,-

Jiří Reček



Baterka v aute je asi pred koncom - obcas blbo startuje, po vypnuti motora
(cca 25km jazda) ma12.45V, so zapnutymi svetlami 11.85V, a ma asi 6-7 rokov.

S ohladom na bliziacu sa zimnu sezonu mam ju zahodit hned a kupit novu,
alebo mam este skusit nieco ine v tom aute podiagnostikovat?

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



Další informace o konferenci Hw-list