OT je toto uz mrtva autobaterka?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Středa Září 18 15:22:39 CEST 2013

Potom to nemusi byt baterkou (ked to nakoniec naskocilo, aj bez dodania
externej energie) ale prechodovymi odpormi v konektorch/srobovych spojoch.
ALE - mam baterku ktora tento "nahodny" kontakt obsahuje v sebe a robi to
to, co popisujete - teda obcas naskoci motor, obcas nie. Ale zas som ju
pouzival na starter s prikonom 1,2kW.

Dňa 18. septembra 2013 15:17, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):