OT je toto uz mrtva autobaterka?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 18 14:12:00 CEST 2013

Baterka v aute je asi pred koncom - obcas blbo startuje, po vypnuti motora (cca 25km jazda) ma12.45V, so zapnutymi svetlami 11.85V, a ma asi 6-7 rokov.

S ohladom na bliziacu sa zimnu sezonu mam ju zahodit hned a kupit novu, alebo mam este skusit nieco ine v tom aute podiagnostikovat?

Dakujem za nazory,

wek

PS ano najlepsie by bolo zahodit cele auto - ktori ho poznaju vedia o com hovorim - ale momentalne nie som v tej situacii... A robotici tu v konfere sa na urychleny vyvoj  tych, co chodia same, zda sa uplne vykaslali... :-(