rozbehovy kondik ventilatoru

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Září 18 12:49:55 CEST 2013

Tak jsem kondil zkusil zmerit a ma svych 14uF jak je na nem napsane.
Motor ma dve vinuti, jedno hlavni ma 10 Ohmu, pomocne 22.
Provozuju jej napajeny pomoci autotrafa, pri vetsim napeti se rozbiha lepe,
ale stejne naskoci tak na 3, 4 pokus.

Pokud se nerozjede, tak se jen pomalu otaci (tak 1x za sekundu)

Pavel

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of hw na itherm.cz
Sent: 18. září 2013 12:27
To: HW-news
Subject: rozbehovy kondik ventilatoru

Zdravim konferu,

Dneska jsem pred zimou zkousel vetraci jednotku a zjistil jsem ze se nechce
rozbihat hlavni ventilator.
Rukou se otaci volne, pokud jej zkusim nekolikrat zapnout tak se obcas
rozbehne.

Hadam ze by mohl byt spatny rozbehovy kondik. Ma smysl je zkusit zmerit nebo
mam rovnou koupit novy?
Prekvapuje me ale ze by odesel po cca 4 letech.

Pavel