ako na rozbity bakelit v starsom meraku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 18 12:16:14 CEST 2013

Ja pouzivam http://www.ceys.cz/sekundova/sek4.htm , protoze ho maji za
hubicku v Globusu, kde obcas nakupujem.

A k nemu mam uz snad 10 let nejaky noname aktivator ve spreji - stoji to
par penez - namatkou:
http://www.jino.cz/aktivator-aero-bond-150-ml-4541.html

nedovedu si bez toho lepeni vterinakem predstavit - hlavne clovek muze
udelat i koutove lepeni, ktere normalne neztuhne - s timhle clovek
strikne a vterinak vytvrdne okamzite v celem objemu.

Lepil jsem ted obsivku na modelu takoveho netradicniho remorkeru:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=5535031&postcount=11
to dno na ty bocnice jsem normalne ani nijak nespendlil - mel jsem
narezanou balzu na prkynka - jen jsem tam prkynko pridrzel, kapnul
vterinak a prestrik aktivatorem. Normalne jsem to takto pristehoval a
ted uz se to jen prelaminuje.

Radek Vicek