Tip na cteni o elektronice?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Září 18 09:41:54 CEST 2013

Povodne som mal nahrane aj video odchadzajuceho hovoru, ale moja
hovorena anglictina je o jeden level tazsia na stravenie nez pisana,
takze som ho radsej vynechal - aj ked jedina hovorena fraza bola len
"My hovercraft is full of eels".
Contest som objavil dost neskoro, tak som nemal vela casu (v noci,
posledny den pred deadline) urobit to nejako reprezentativnejsie.

Dňa 18. septembra 2013 9:26, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal/a: