ako na rozbity bakelit v starsom meraku

Středa Září 18 07:51:28 CEST 2013

Vteřiňákem néééééé !!! Vteřinu zasychá a vteřinu drží...
Už jsem zalepil hodně bakelitových věcí klasickým epoxidem - chce to perfektně odmastit a pak nějak stáhnout aby se ten epoxid co nejvíce vytlačil ven (polské pořekadlo říká že "Klej wtedy najlepiej trzyma kiedy go niema"). Epoxid je pro bakelit ideální lepidlo neb má dost času zavzlínat do jeho struktury předtím než ztuhne. Jakmile tam kápnete vteřiňák už to nikdy nevyčistíte tak aby tam mohl být použit epoxid.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, September 17, 2013 4:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: ako na rozbity bakelit v starsom meraku

Eprosin T mel pokud se nepletu nejake keramicke/kremicite plnivo a misty pomerne velke kusy - nedalo se to dobre stirat - vzdy se tam nachomytnul nejaky velky kus pod sterku a hlavne byl brutalne tixotropni.

Ja bych to zkusil poskladat z tech vetsich kusu a poslepovat vterinakem.
Pak bych to zvenku prelepil isolepou a vylil zevnitr epoxidem, aby zalil ty drobne diry, ktere se nedaji vyskladat. Isolepa zajisti vnejsi povrch s minimem nutnych dodelavek.

Radek Vicek