[OT] jak zatočit se SPAMem

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Září 17 19:55:00 CEST 2013

Dne 17.9.2013 12:28, Michal Gregor napsal(a):
> Zlate casy modrych pilulek a jinych zazraku jsou pryc. Misto toho chodi nabidky
> praci a pojisteni ceskych firem. Ale strasne moc.
>
> Nevite co s tim?
>
> Dost blbe se to filtruje, protoze to jsou veci ktere clovek bezne do mailu
> pise.

Docela dobre mi funguje zbudovana kontrola v Thunderbirdu. Umi vyluxovat spam i
ze spolecnych imapovych schranek. Dvakrat tydne projdu slozku spam, jestli tam
nepadlo neco normalniho.

> Zkousel jsem dve nabidky odliknout.. Jsou to ruzne firmy,ale maji spolecnou
> ochranu pro zadavani poptavky - vyplnte formular a prijde Vam SMS zprava na
> mobil. Chtelo by to nejakeho robota co jim posle par milionu fiktivnich
> poptavek. Nevit jak to udelat? Jedna se napriklad o stranky
> http://www.stavbausporne.cz

To nepomuze. Kamarad ma sms branu, ze ktere plati nekolik stovek pausal a neni
omezen poctem sms. Ma to pro eshopove zakazniky, kteri si pres sms overuji
zakazniky.

Doporucuji vypestovat si bannerovou slepotu - proste ty maily uplne ignorujte.
Nectete je, nezkoumejte, nereste.

Standa