OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Úterý Září 17 08:05:37 CEST 2013

Zdravim,
ad 3/ Nemuzete zasahnout do paraboly a poskrabat ji, to neni predmetem reklamace. Magnet by musel byt opravdu hodne silny a pote by se parabola skrabla ci zaspinila...
ad 2/ Servis ma moznost konzultace, ale takova chyba neni tabulkova.

Opravit to vyklepanim ?
- to dle meho soudu neni rozmumne... .
Opravit to vymenou svetla ?
- ulomi se tim nejspise nejake plastove packy ... pouzit postup jako pri aute po bouracce, kdyz je nove ?

Do niceho z uvedenoho se mi nechce. Vyrobce ani servis to nejspise moc netrapi oba tuto situaci znaji. Jinak, abych to poslal do skodovky nekam na vyssi pozici, ale na to nejsou jejich emailove kontatky na jejich strankach. Tvari se to, jako kdyz
bych nemel vyrobce v miste, ale nekdo hodne daleko.

Jirka