OT Jak donutit OE6, aby znovu stahl postu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Září 16 12:24:46 CEST 2013

Tak tohle vypadalo ještě lépe, než další účet. Nemusel bych si vzpomínat na
hesla. Ale narazil jsem na to, že struktura je jiná a není v ní nikde
windows mail, resp ani mail, ani message.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
No tak som si ten M$OE6 pustil... a jeje, on uz nema DBX/IDX... :-O

V [user]\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\ som vymazal
WindowsMail.MSMessageStore, v Backup\New som vymazal vsetko (predovsetkym
tiez WindowsMail.MSMessageStore), a vymazal som Local Folders\Inbox (to
mozno bolo zbytocne). M$OE si pri spusteni natiahol maily zo servera, ale
vytvoril si aj novy adresar Local Folders, co mozno nebol umysel. Ako to
dat dohromady s uz stiahnutymi mailami/zlozkami, neviem, ale to ste sa ani
nepytali... ;-)