skoro-vn, vf zhovadilost: jak spinat sirokopasmy UHF signalnacca100V do 100pF ci nezatizene linky?

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Září 15 17:02:27 CEST 2013

> pisal si ze sa jedna o spinanie pseudonahodne, nie pravidelne. To znacne meni
> situaciu. Cievka pomoze len u periodickych a konstantnych dejoch. Pokial sa
> vratime k povodnemu zadaniu tak pomoze len presuvanie naboja, co je pri
> danych rychlostiach a napatiach nie velmi realizovatelne.

Pri pomalem deji (nebo pri skvelem spinaci) je to podle me bez chyby.
Je fakt, ze jsem zatim nenasel soucastku, ktera by ten spinac uspokojive
resila, a nebyla z rise hitu z vyzkumaku, ale z obchodu.

MP