skoro-vn, vf zhovadilost: jak spinat sirokopasmy UHF signal na cca 100V do 100pF ci nezatizene linky?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Září 15 14:16:08 CEST 2013

z povodneho mailu som uplne nepochopil ako dlhe je to vedenie. Ci je
dlhsie ako vzdialenost medzi symbolmi, alebo nie. To je dolezite na
pochopenie problemu.