skoro-vn, vf zhovadilost: jak spinat sirokopasmy UHF signal na cca 100V do 100pF ci nezatizene linky?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Září 15 13:56:14 CEST 2013

a musi to byt prisposobene na obidvoch stranach? Vo vacsine pripadov
staci ak bude prisposobeny zdroj (bezna digitalna komunikacia).
Kondenzator sa da prisposobit aj sirokopasmovo (robime to tak u
elektronkovych zosilnovacov), ale vykon sa tym usetrit neda. Priroda
nepusti :-)
b.