Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Září 15 10:14:35 CEST 2013

Ty 2 k byla chyba, ale co se týče významu já to nachápu tak, že kvalita
= jakost.
kvalita výrobku je podle mého určena výší úrovně jeho užitných vlastností
jakost je pouze vyjádření stejnosti jednotlivých kusů jednoho výrobku

čili např.
a) podložky z vysoce legované oceli, jejichž tloušťka bude mít toleranci
+/- 1mm - vysoká kvalita, nízká jakost
b) podložky z lavorové oceli, jejichž tloušťka bude mít toleranci
+/-0,05mm - nízká kvalita, vysoká jakost

Všimněte si prosím, že v ISO se všude mluví o jakosti, nikoli o kvalitě :-).

H.