Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Sobota Září 14 22:37:43 CEST 2013

Jak kde, zas se musi nechat, ze snaha o minimum zmetku je, protoze je z
kazde blbosti IMHO az zbytecne velky pru.er a vicenaklady... A hlavne
audit odberatele, coz je asi dost neprijemne ;-) A spis vidim elektricke
sroubovaky, i na takove blbosti jako navleceni O-krouzku na trubku je
ukrutne slozity stroj, ktery se na 100% snazi hlidat aby byl na trubce
presne jeden krouzek i kdyz se obsluha snazi o jiny pocet... ;-)