Prosim o kontrolu textu

Karol Bujaček k.bujacek na fossilgroup.net
Sobota Září 14 17:09:38 CEST 2013

On 09/14/2013 05:04 PM, Marek Sembol wrote:
> No ja bych tipoval, ze to nebude popularizacni clanek pro nositele
> nobelovy ceny za fyziku:)
> Ja by to tipoval "pro deti a mladez" - a tam mi tyto analogie pripadaji
> velmi rozumne. A i pro dospelou sirokou verejnost. Kdyz to manzelce
> vysvetlim timto zpusobem, pochopi to. A je uplne jedno jak moc je to
> zjednodusene a kde vsude to pokulhava. Kdyz na ni vyrukuju s
> maxwellovkama, tak mne ani nebude poslouchat. A popravde - o
> poyintingovi slysim poprve v zivote i ja:)
> Marek

Pekny den,

Ja som pri citani textu mal pocit, ze niekedy je zjednoduseny prilis a
niekedy je komplikovany. Napada ma preto otazka: aka je cielova skupina
tohto textu? Myslim, ze by bolo vhodne toto vediet pred komentovanim textu.

S pozdravom,
Karol Bujacek