Re: OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Sobota Září 14 11:46:09 CEST 2013

Vyndat svetlo znamena sundat pouze plastovou cast narazniku coz znamena
povolit 8 sroubu a vycvaknout par plastovych pacek.Radsi by to meli resit
ted nez az v zime kdy jim pulka pacek praskne. Prekvapuje mne ze to original
servis nevi. Toto je bude cekat pri bouracce a maji to v pracovnim postupu
presne popsano. Spis se jim jen nechce.
Sroubek vypada jako od adaptivniho nataceni takze alespon vite proc Vam to
prestane fungovat.
RS
----- Original Message -----
From: "nesvacil na posys.cz" <nesvacil na posys.eu>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 13, 2013 5:06 PM
Subject: Re: OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Dne 13. 9. 2013 16:50, Karol Bujaček napsal(a):

> Dobry den,
>
> Tomu mame rozumiet tak, ze ste si kupili nove auto a nasli ste v
> svetlomete srob? Po kontaktovani vyrobcu (predajcu?) tam srob stale je a
> servis chcel "zarobit" rozmontovanim a zmontovanim polovice auta?
>
> Ak ano, tak osobne by som sa nenechal vyrobcom "poslat do pryc" a
> pozadoval by som od neho napravu zmetku. Vtipna fotka to je, nie, ze nie,
> ale tym jej vtip konci...

Ano, rozumite tomu dobre. Vyndat sroub znamena pry rozebrat pulku predku nez
vyndaji svetlomet. Kdyz jsem se ptal u vyrobce, tak nas pravni mluvou poslal
do pryc za servisem. I kdyz jsem mu napsal, ze vlastne autorizovany servisni
technik jeste nevi
jak to auto rozdelat ... protoze je nove. Nebo neco takoveho jsem v emaiu
naznacil. Jakym zbpusobem by vyndali sroubek si snad ani nedomyslim, a kdy
by ho nevyndali, tak by mi vratili auto zpet na dalsi demontaz, protoze
svetlo urcite nemaji
skladem.... , ma to jeste nekolik jadrnych casti, ktere snad nejsou ani na
konferenci ... . Kocourkov jak ma byt ... .
Jirka