OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Karol Bujaček k.bujacek na fossilgroup.net
Pátek Září 13 22:20:00 CEST 2013

On 09/13/2013 09:28 PM, nesvacil na posys.cz wrote:

> Diky, poslal jsem to pro pobaveni, pouceni tj. novinka je novinka, a
> jestli to je mistni vyrobce ci byl v Autosalonu popis jak spickove
> vyrabi obecne svetla, jakyma kontrolama, ISO to musi projit, .. .
> Rozhodne jsem to neposlal jako nejaky spor mezi automobilky ... ci,
> abych to prodaval nekde.
> Jirka

Dobry vecer,

A kym budu ludia tolerantni aj v pripadoch, ked to vobec nie je treba,
tak niektorym automobilkam bude tak nejak jedno, ci ma auto o kolecko
viac, alebo menej. Pardoun, o sroubek.

Karol