OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Pátek Září 13 17:06:52 CEST 2013

Dne 13. 9. 2013 16:50, Karol Bujaček napsal(a):

> Dobry den,
>
> Tomu mame rozumiet tak, ze ste si kupili nove auto a nasli ste v svetlomete srob? Po kontaktovani vyrobcu (predajcu?) tam srob stale je a servis chcel "zarobit" rozmontovanim a zmontovanim polovice auta?
>
> Ak ano, tak osobne by som sa nenechal vyrobcom "poslat do pryc" a pozadoval by som od neho napravu zmetku. Vtipna fotka to je, nie, ze nie, ale tym jej vtip konci...

Ano, rozumite tomu dobre. Vyndat sroub znamena pry rozebrat pulku predku nez vyndaji svetlomet. Kdyz jsem se ptal u vyrobce, tak nas pravni mluvou poslal do pryc za servisem. I kdyz jsem mu napsal, ze vlastne autorizovany servisni technik jeste nevi
jak to auto rozdelat ... protoze je nove. Nebo neco takoveho jsem v emaiu naznacil. Jakym zbpusobem by vyndali sroubek si snad ani nedomyslim, a kdy by ho nevyndali, tak by mi vratili auto zpet na dalsi demontaz, protoze svetlo urcite nemaji
skladem.... , ma to jeste nekolik jadrnych casti, ktere snad nejsou ani na konferenci ... . Kocourkov jak ma byt ... .
Jirka