Magnetický senzor natočení

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Září 13 09:31:53 CEST 2013

Dne 13.9.2013 08:20, hw na itherm.cz napsal(a):
> Nebo se vykaslat na bastleni a koupit to hotove
>
> http://www.led-elektronika.cz/?action=detail&id=ID6863
>
> anemometr je impulzni, smer vetru ma jazyckove kontakty (8) a odporovy
> delic, tzn na jednom RJ45 mate vse.
> Pokud to chcete hledat i jinde, tak srazkomer ma oznaceni T116, smer vetru
> T115, anemometr T114
>
> Pavel

Nejsou k tem cidlum k dispozici nejaka "kalibracni" data? Myslim hlavne
srazkomer a anemometr. Videl jsem je i u Hadexu (za podobny prachy), asi
to bude jedno a to samy, tak to treba uz nekdo meril.
Korouhev s osmi polohami neni zrovna moc, 16 by bylo lepsich. Ale je
fakt, ze za ty prachy to clovek ani nenakresli na papir, o vyrobe nemluve.

   TomM