problemy se spinanym zdrojem

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Září 13 06:31:14 CEST 2013

No a co si namalovat frekvenční a fázovou charakteristiku otevřené
regulační smyčky a podle ní určit zesílení a fázové korekce? Neříkám, že
to bude jednoduché, ale rozhodně správnější než to pokoušet naslepo.
Máte tam mraky L, C a spínacích prvků, to začne rezonovat 1-2.

Informací je spousta. Nedávno tu proběhla skvělá příručka pro navrhování
zpětných vazeb SMPS, nebo zkuste třeba
http://www.fairchildsemi.com/Assets/zSystem/documents/collateral/onlineSeminars/Practical-Feedback-Loop-Design-Considerations-for-Switched-Mode-Power-Supplies-WP.pdf

JMN