STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 13 06:31:40 CEST 2013

> Tych 1.9us je presne tolko kolko chybalo do dokoncenia stop condition.
> Ten interrupt nastane podla LA presne v tej dobe ako sa skonci stopbit.

Aha, tak to potom nie je ten jav co som spomenul (t.j. ze vdaka oneskoreniam sa vyvola prerusenie po vynulovani priciny) - to by bolo tesne po tom "skutocnom" preruseni.

> Zatial to asi budem musiet nechat tak a dufat ze namna nevyskoci nejaky
> necakany sekundarny problem niekedy neskor.

Myslim si, ze by nemal, t.j. ze staci si v preruseni kontrolovat stavove flagy a ked nie je nastaveny ani jeden, tak prerusenie ignorovat.

Ale nepoznat pricinu, tak mna to teda nas^Hhneva...

wek