Magnetický senzor natočení

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Září 12 22:59:00 CEST 2013

Nevím, zda Vám to pomůže ale já používám na snímání polohy antény toto:
http://www.ok2tpq.net/node/10

Co se Vám nelíbí na dostupnosti čídla ?
http://cz.farnell.com/ams/as5043assu/ic-magnetic-rotary-encoder-10bit/dp/1706629?Ntt=AS5043
. Teda za 100kč to není. Zato už je to vyzkoušené a funkční.

Tenkrát když jsem to dělal ještě tak snadno dostupné nebylo a tak jsem
si nechal poslat dva kousky jako vzorky přímo od výrobce.

Magnety jsem za slušnou cenu koupil zde:
http://eshop.magsy.cz/page/15836.neodymovy-magnet-ndfeb-valec-diametralni/?utm_source=magsy.cz&utm_medium=tlacitko&utm_content=tlacitko-eshop&utm_campaign=magnet-neodym-valec

     Martin.