fm tuner

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Září 12 20:01:53 CEST 2013

zdravim,
pripravujem pre svoju alma mater cvicenie s FM rozhlasovym vysielacom.
Meranie modulacie, stereo kodovania, rds, spektrum fm signalu a podobne.
Mam uz vsetok material (kodery, vysielac, spektraky) ale chyba mi jeden
dolezity element a to je radio :-)
Potreboval by som zohnat prijimac, najlepsie klasicky stolovy, s
displejom, nieco ako http://goodsound.lv/sony%20st-se500.jpg
Bohuzial uz sa nejaky cas nevyrabaju. Chcem takyto druh prijimaca aby sa
z toho dal vytiahnut analogovy mpx a rds signal na analyzu na
osciloskope a base band spektraku.
Nevala sa to niekomu na povale? Autoradio by asi tiez islo, ale tam sa
na displeji nezobrazuje kompletne rds. Pripadne nejaky maly vyvojovy
kit, alebo mala doska s integracom. Dolezite je aby to bolo hotove a
nemusel som nic pajkovat a programovat, len odbocit signaly.
Dik,
b.